وبلاگ هوراد

معرفی کارهای جدید آژانس بازاریابی هوراد ، مقالات و تازه های دنیای بازاریابی ، شنیدن نظرات دوستان

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

طراحی پوستر برند Scholl

طراحی پوستر پدی شل با استفاد از رنگ سازمانی برند شول یعنی زرد انجام شد . به دیل حساسیت کمپانی مادر در تطابق رنگ ها با نمونه های چاپ شده در خارج از ایران، نظارت دقیقی در هنگان چاپ این پروژه انجام شد. در نهایت این پوستر زیبا توانست رضایت کارفرما و مشتریان را جلب نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

طراحی بسته بندی محصولات لبنی

طراحی بسته بندی فوق برای محصولات لبنی ارائه شده که از ظاهر فیزیکی گاو الهام گرفته است. این بسته بندی برای ظرف شیر توسط  Muhammet Uzuntas طراحی شده است و به شکلی کاملا ساده و اما جالب توجه انجام گرفته و از ظاهر و آناتومی گاو استفاده کرده است. پایه های کوچکی برای ایستایی بطری در نظر گرفته شده که در ذهن مصرف کننده پستان گاو را تداعی میکند. با نگاهی گذرا به این بسته بندی، به سادگی، نوع محصول داخل آن قابل حدس است و این خود نشانی از کاربردی بودن طرح می باشد. طرح و نوشته های روی بسته هم تا حد امکان ساده در نظر گرفته شده اند تا نظر مخاطب را به چیزی جز هدف اصلی طرح و شکل بطری جلب نکنند.

این طراحی بسته بندی شیر همچنین برای ایجاد یک هویت بصری برای یک نام تجاری به خوبی عمل می کند تا زمانی که یک مصرف کننده به فروشگاه مواد غذایی می رود، این محصول به راحتی قابل شناسایی باشد و افزایش خرید محصول تکرار شود.

منبع : آژانس بازاریابی هوراد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

عکاسی کمپین تبلیغاتی معرفی انواع آرد Molino Rossetto

عکاسی کمپین تبلیغاتی فوق برای معرفی انواع محصولات برند Molino Rossetto منتشر شده است و طراحی پوسترهای آن توسط آژانس تبلیغاتی Touche, bologna در کشور ایتالیا انجام گرفته است.

در این کمپین برای معرفی محصولات از ایده ای بسیار ساده و البته خلاقانه استفاده شده است که برای همه ی افراد قابل فهم می باشد و تنها با یک نگاه مختصر، مخاطب هدف تبلیغات را متوجه می شود و محصول را می شناسد. در این پوسترها  انواع آرد های تولیدی این برند معرفی می شوند که هر آرد را با توجه به نوع کاربری آن، به شکل محصول نهایی نشان داده است. مثلا برای نشان دادن آرد نان، آرد را به شکل نان آماده در آورده است و یا برای آرد خمیر پیتزا و پای هم همینطور، آرد را به شکل خمیر پیتزا و خمیر پای نشان داده است.

منبع : آژانس بازاریابی هوراد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

طراحی گرافیک پوستر کرم لیفت دور چشم گینو

طراحی گرافیک پوستر کرم لیفت دور چشم گینو در طراحی این پوستر از مدل اصلی گینو استفاده شده و رنگ های سازمانی نشانه رعایت کردن اصول هویت برند می باشد.

منبع : هوراد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

طراحی هویت برند

طراحی هویت برند یکی از کارهای اصلی آژانس بازاریابی هوراد می باشد . ساختار صحیح ٬ زیبایی بصری و مطابقت با اصول بازاریابی درافزودن تصویر از طریق آدرس طراحی هویت بصری شرکت آبادگران در نظر گرفته شد و گروه طراحی هوراد سعی کرد با در نظر گرفتن خواسته های مشتری و استاندارد سازی نیازها هویت بصری آبادگران را به حرفه ای ترین شکل ممکن پیاده سازی نماید.

در این پروژه کلیه ابزار تبلیغاتی و بازاریابی شرکت آبادگران طراحی و تولید گردید، همچنین در راستای بهینه سازی بسته بندی محصولات و همچنین افزایش سرعت تولید لیبل محصولات کارخانه مواد شیمیایی آبادگران نرم افراز تولید اتوماتیک لیبل محصولات نیز تولید گردید تا از این طریق علاوه بر رعایت کلیه اصول هویت بصری لیبل محصولات در کمترین زمان ممکن طراحی و چاپ گردد.

منبع : آژانس بازاریابی هوراد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

طراحی گرافیکی سری بسته بندی پاستا

تصاویر فوق مربوط به عکاسی تبلیغاتی از جعبه ی پاستا می باشد که طراحی گرافیکی جالبی برای بسته بندی آن در نظر گرفته شده است و فلسفه ی مینیمالیستی که در طراحی بسته بندی مورد توجه بوده، در عکاسی تبلیغاتی محصول هم پابرجاست.

طراح این سری بسته بندی پاستا، آژانس تبلیغاتی Nikita می باشد که در روسیه فعالیت دارد. نیکیتا به شکلی خلاقانه از رشته ها و شکل های ماکارونی برای ایجاد یک سری جالب از بسته بندی استفاده کرده که ...


ادامه متن در سایت هوراد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

طراحی بسته بندی محصولات ارگانیک

این طراحی بسته بندی برای اشاره به مزرعه ی اصلی و برداشت محصولات از آن جا ارائه شده که توسط Allysha Bendik طراحی شده است. نشانه ارگانیک بودن و تاکید بر طراوت محصولات در طراحی بسته بندی آن ها تأثیر چشمگیری در فروش محصولات داشته است.

استفاده از یک بسته کاغذ سبز ساده و یک لیبل با نوشته ی «تازه برداشت شده» روی آن، طرح بسته بندی را برجسته کرده است و در پشت بسته اطلاعاتی از مزرعه محلی که محصول از آن برداشت شده و روزی که برداشت شده و  توضیحات کمی از روش های پایدار مورد اهمیت برند، نوشته شده است.

ادامه مطلب در وب سایت هوراد ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بی تردید امروز یکی از موثرترین و سریع ترین ابزار بازاریابی می باشد که دیگر همه آنرا جدی می گیرند. شرکت های قدیمی و جدید به نوعی دوست دارند از بازار بزرگ فضای مجازی  سهمی برای خود داشته باشند ولی متاسفانه معمولا راهکار آنرا نمی دانند و به دلیل مشاوره های غلط به بیراهه می روند.


برای مشاهده اطلاعات کامل خدمات دیجیتال مارکتینگ به وب سایت هوراد مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

مجله هوراد - پوستر تبلیغاتی چای لیپتون

این پوستر تبلیغاتی خلاقانه توسط شرکت تبلیغاتی Isobar طراحی شده که سعی دارد به مخاطب های خاص چای لیپتون بر اساس سلایق و شخصیت های متفاوت، طعم های خاص و متفاوت و مناسب تیپ شخصیتی آنها پیشنهاد دهد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید چهار تیپ شخصیتی را با چهار عکس مختلف نشان داده است که برای هر تیپ شخصیتی هم یک طعم متفاوت پیشنهاد می دهد و به شکل خلاقانه و جذاب میوه هارا به شکل شخصیت های مختلف نشان داده است .

برای مشاهده متن کامل مقاله به وب سایت هوراد صفحه مجله هوراد مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یکی از ابزار بازاریابی می باشد که توسط آن می توانیم برند خود را در خاطر مشتریان زنده نگه داریم و از طرف دیگر این اقلام باعث دیده شدن بیشتر برند شما می گردد که ارزش بسیار زیادی دارد. ولی متاسفانه به دلیل تولید شدن اقلام نامرغوب و در بعضی موارد بسیار تکراری٬ هدایای تبلیغاتی گاهی به ضد تبلیغ هم می تواند تبدیل شود. پس می بایست زمانی که می خواهیم به کسی هدیه ای بدهیم از مورد استفاده بودن هدیه برای شخص گیرنده اطمینان حاصل کنیم.

برای شرح کامل خدمات و دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت هدایای تبلیغاتی به سایت هوراد مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی ریسمانچی